New York Festivals International Advertising Awards

Posted on Ianuarie 15, 2012 de

0


– termen limită: 28 ianuarie 2012

– advertising – orice mediu (Art, Technique & Technology, Avant-garde, Collateral, Design, Digital & Interactive, Hispanic USA Advertising, Marketing Effectiveness, Integrated Media Campaigns, Outdoor, Public Relations, Public Service Announcements, Print, Radio, Studențesc și TV / Cinema Promo)

– reclamele participante, de orice tip de media, trebuie să fi fost publicate/proiectate/transmise, etc. între 1 ianuarie 2011 și 15 februarie 2012

– cu taxă de participare (detalii aici – http://www.newyorkfestivals.com/main.php?p=2,10,20)

– 131 de categorii

– o lucrare se poate înscrie la mai multe categorii

– fiecare lucrare trebuie să fie însoțită de un Brief Synopsis (3 părți: obiectiv, concept, public țintă) – de max. 200 de cuvinte

– pentru lucrările care nu sunt în limba engleză, trebuie atașată o traducere în engleză (în cazul filmelor e nevoie de subtitrare în engleză)

– premii: pentru fiecare categorie, Premiul UNDPI, Special Awards (Ad Agency Network of the Year, Ad Agency of the Year (by country), Advertiser of the Year, Boutique Agency of the Year, Best New Agency of the Year, Film Production Company of the Year, The World’s Best Idea™ Ideas)

– link: http://www.newyorkfestivals.com/main.php?p=2,10

– Regulament: http://www.newyorkfestivals.com/main.php?p=2,10,20

– Juriu: http://www.newyorkfestivals.com/main.php?p=2,10,3

– Înscrie-te on-line! http://www.newyorkfestivals.com/main.php?p=5,1

– http://www.graphiccompetitions.com/multiple-disciplines/new-york-festivals-international-advertising-awards